Vrátenie tovaru zadarmo

Vždy sa môže stať, že vám ani ten najlepší strih práve nepadne. Chceme, aby ste boli s naším oblečením maximálne spokojní a vieme, aké náročné môže byť niekedy vyberať oblečenie cez internet. Preto sme spravili vrátenie nesediaceho tovaru čo najjednoduchšie.

Doba na vrátenie tovaru je 14 dní od prevzatia balíčka.
Prosíme vás, aby ste tovar vrátili v tejto lehote, nestačí len zaregistrovať vratku. Ďakujeme.

Ako to funguje?

VRÁTENIE ZADARMO CEZ PAKETU

  • jednoducho a rýchlo zaregistrujete vrátenie
  • po zaregistrovaní sa dozviete kód pre vrátenie tovaru cez Packetu zadarmo
  • tovar, ktorý chcete vrátiť, bezpečne zabaľte do pôvodného alebo iného čistého obalu a až potom do zasielacej obálky/krabičky, aby sa tovar cestou nezničil alebo nezašpinil
  • do balíka priložte lístok s vaším menom a číslom vašej objednávky, inak vaša objednávka nebude môcť byť identifikovaná
  • balík stačí odniesť na najbližšiu pobočku Packety, ktorá prijíma vratky
  • tam oznámite kód pre vrátenie zdarma a Packeta nám balík pošle späť
  • od Packety si vyžiadajte potvrdenie o prevzatí vratky
  • na Packete nebudete nič platiť

VRÁTENIE POŠTOU

Ak nechcete posielať tovar cez Packetu, zašlite ho na adresu:

Green butik s.r.o.
Tř. 3. května 910
763 02 Zlín

Aj v tomto prípade prosím zaregistrujte vrátenie na našom webe. Výrazne tak urýchlite jeho spracovanie.

Ak nechcete využiť registráciu, pošlite prosím v balíčku vyplnený formulár, ktorý ste dostali s objednávkou. Ak ste žiadny nenašli, nevadí. Stačí napísať svoje meno a číslo objednávky.
V opačnom prípade nebudeme môcť vaše vrátenie identifikovať.

Vrátenie poštou prebieha na vaše náklady.

Nemôžem zaregistrovať vrátenie

  • Nevadí. Nech už problém nastal kdekoľvek, tovar nám môžete jednoducho vrátiť aj bez registrácie.
  • Vložte prosím do balíčka poznámku s vaším menomčíslom objednávky. V opačnom prípade bude pre nás ťažké vaše vrátenie identifikovať.
  • Číslo objednávky nájdete vo vašom e-maile s potvrdením objednávky.
  • Kód pre vrátenie tovaru cez Packetu zadarmo: 95099927

AKO PRIPRAVIŤ TOVAR NA VRÁTENIE

  • dbajte, prosím, na to, aby tovar bol s pôvodnou visačkou, nenosený, čistý a nepoškodený.
    V prípade špinavého, poškodeného alebo inak znehodnoteného tovaru sme nútení strhnúť z vrátenej kúpnej ceny pomernú časť potrebnú na uvedenie produktu do pôvodného stavu
  • obuv, prosím, skúšajte len s ponožkami
  • vracaná obuv musí byť čistá, nenosená a s pôvodnými štítkami a nálepkami
  • z hygienických dôvodov nie je možné vrátiť spodnú bielizeň a ponožky

AKO DLHO TRVÁ SPRACOVANIE VRÁTENIA

  • vrátený tovar zvyčajne obdržíme asi 2. – 5. deň od podania na pobočke v závislosti od víkendov, sviatkov a vyťaženosti Packety
  • vrátený tovar obvykle spracujeme do 7 dní od jeho prijatia
  • peniaze vraciame spravidla do 3 pracovných dní od spracovania vrátenia (zákon stanovuje povinnosť do 14 dní)

REGISTRÁCIA VRÁTENIA

  • na zaregistrovanie vratky nemusíte byť zaregistrovaní na našom e-shope

REKLAMÁCIA

Ak ste zistili chybu tovaru, napíšte nám na nakup@greenbutik.sk a dohodnite sa na ďalšom postupe.

Na vybavenie reklamácie je stanovená 30-dňová zákonná lehota. Zvyčajne ich vybavujeme oveľa rýchlejšie. O priebehu reklamácie vás budeme priebežne informovať.

Vrátený tovar musí byť vypraný a čistý.

VÝMENA TOVARU

Výmeny tovaru nerobíme.

Prosíme, vytvorte novú objednávku. Ďakujeme za pochopenie.

2x týždenne posielame novinky a udalosti na váš e-mail

Odobratím súhlasíte so spracovaním osobných údajov.

Nech vám neunikne žiadna novinka @greenbutikcz